Startsida

onsdag 29 juni 2011

Handväska och ett farväl

Hej på er,
Här är en handväska som jag har gjort till Reprint.
De mönstrade papperen är från BoBunnys "Gabrielle"


 Så här ser insidan ut.
 Det här är baksidan på väskan.
Beskrivning på väskan hittar ni här på min blogg under "Tutorials"

Det här är mitt sista uppdrag som DT till Reprint,
för att jag har valt att inte forsätta eftersom tiden inte räcker till.
Det har varit jätte rolig tid och det har varit en stor ära för mig att få vara
delaktig i Reprint Designteam i över 1,5 år.

Jag vill först tacka Reprint för förtroendet att vara DT åt dem och tacka er för en underbar tid.
Även ett tack till alla DT-kollegor, ni är så inspirerande och duktiga.
Sist men absolut inte minst vill jag tacka er alla för de mail jag har fått, de har värmt i hjärtat.

Kram Anna A

3 kommentarer:

  1. Anna, your purse is gorgeous! Your papers are beautiful and so are your embellishments. Thank you for sharing your creation.
    Hugs, Cami

    SvaraRadera
  2. Den som väntar på något gott :-)... Superfint!!!!

    SvaraRadera
  3. Hej..
    Har bytt adress på min blogg..
    Hälsningar Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Önskar Dig en trevlig dag, kram Anna A
Thank you for leaving a comment. Wishing you a nice day, hugs Anna A

Related Posts with Thumbnails