Startsida

onsdag 28 april 2010

En present ask

Här är ett kort med ask, som jag har gjort åt Reprint.

Kortet är nedsänkt på insidan och blir då locket till asken,
som sitter under kortet.

En tag, som jag har chalkat med Distress Ink "Tattered rose".

Den "nedsänkta sidan" på kortet blir som ett tittskåp.

Underbara rosa rosor från Reprint.

Damen på bilden har jag skurit ut för att få ett mer 3D-bild.
Runt bilden har jag också satt glitterlim "Diamond".
Embossad swirl med ett grövre embossingpulver, som kallas enamel "platinum".

Kortets storlek är 15x24 cm och asken är ca 19x10 cm.
Kortet och asken har jag vikt med hjälp av Ultimate Pro.

Material-listan:
Papper från Graphic 45, mörk brun cardstock CC720
Dekorationer: Svart satin band, brads, rub ons Elegance,
rosa rosor, glitterlim
DiamondDistress Ink tattered rose och vintage photo
Swirlarna är från stämpelkitet RSET016 och är embossade med enamel "platinum".
Önskar Dig en bra dag,
kram Anna A

2 kommentarer:

  1. Kanonfin! Men jag fattar ingenting. måste nog se den live! Har puncharna och dvdn kommit än? *längtar*

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att få den "live". Sen vill jag lära mig att göra något liknande !!!! Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Önskar Dig en trevlig dag, kram Anna A
Thank you for leaving a comment. Wishing you a nice day, hugs Anna A

Related Posts with Thumbnails