Startsida

fredag 20 november 2009

DT åt Reprint

I veckan fick jag veta att jag har blivit uttagen till Designteamet åt Reprint.
Jag blev så glad och trodde inte att det var sant.
Så spännande och pirrigt. Och nervöst.
Jag ska verkligen göra mitt absolut bästa att försöka inspirera och hoppas kunna ge någon liten ide.
Reprint är ett grossistföretag som säljer allt inom Scrapbooking; stämplar, papper, verktyg, dekorationer och mycket, mycket mer.
Jag är riktigt ny på att ha blogg, så jag har inte riktigt kommit in i det hela. Men det ska bli ändring på det, så jag hoppas att du kommer tillbaka till min blogg.
Ha en riktigt trevlig dag.
kram Anna

1 kommentar:

  1. Ett jätte stort grattis Anna, detta att bli uttagen till Designteamet måste ju vara som att vinna på Lotto fast bättre. Kram och trevlig Helg. Kramisar /Eva

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en kommentar. Önskar Dig en trevlig dag, kram Anna A
Thank you for leaving a comment. Wishing you a nice day, hugs Anna A

Related Posts with Thumbnails